Реєстрація та супровід ТОВ у Львові

+380963098443 – Микола

✔ Термін виконання – 3 дні;

✔ Повний пакет документів для клієнта під ключ.

Порядок реєстрації ТОВ

Для того, щоб створити товариство з обмеженою відповідальністі потрібно розбити цей процес на декілька етапів: попереднє обговорення з юристом вимог клієнта до майбутнього ТОВ, підготовка документів юристом, реєстрація ТОВ, збір документів. Детальніше про кожен етап.

  1. Етап підготовки. Також цей етап ще називають етапом консультації та узгоджень, де клієнт з юристом обговорють наступні дії: назву товариства (українською та англійською за бажанням), перлік засновників та розмір їх долі у товаристві, вибір директора, види діяльності ТОВ;
  2. Етап оформлення документів. На даному етапі юрист готує пакет документів для державної реєстрації , що включає: статут товариства, рішення засновників про заснування товариства, заява на державну реєстрацію, структура власності товариства;
  3. Етап підпису документів та реєстрації ТОВ. Даний етап передбачає підписування всіх вищезазначених документів у нотаріуса та реєстрація вашого товариства у державного реєстратора для внесення у реєстр;
  4. Етап отримання документів. Після державної реєстрації наш юрист самостійно збирає усі документи у державного реєстратора (виписка та витяг про державну реєстрації), податкової про реєстрацію ТОВ як платника податків (загальна система 18% або спрощена на єдиному податку 5 %) та відомості із органів статистики.
  5. Виготовлення печатки товариства. Після державної реєстрації допоможе виготовити печатку товариства для посвідчення різного роду документів товариства.

Загальний процес реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю займає від 3 до 7 робочих днів після чого клієнт отримує весь пакет документів на ТОВ та може здійснювати свою діяльність.

Також пропонуємо нижче ознайомитися з послугами супроводу компаній.

Юрист по договорах у Львові

Письмовий договір – це найкращий спосіб легалізувати відносини з контрагентом та закріпити їх юридично. Підписання договору – це процес, який складається з декілька етапів і на кожному з них юрист Semeriak law firm є максимально уважним та використовує напрацьовані конструкції для того, щоб ефективно відстояти позицію клієнта, запобігти можливих ризиків втрати активів та захистити від недобросовісного контрагента на етапі підписання договору. Юрист з договірного права Semeriak law firm без зайвих турбот зможе:

• Визначити вид договору, який краще укласти;
• Перевірити контрагента, надати його історію, дослідити проблемні аспекти діяльності контрагента та визначити можливі ризики;
• Дослідити договір та надасть консультацію щодо небажаних або небезпечних умов договору;
• Редагувати договір на користь клієнта для максимальної вигоди для нього;
• Створити з нуля шаблон договору;
• Буде присутнім на підписані угоди для максимального комфорту клієнта та безпечності угоди;
• Допоможе розірвати договір;
• Надасть консультацію клієнту щодо стягнення заборгованості за договором та захистить інтереси клієнта.

Договори для наших клієнтів:

• Договори з нерухомістю;
• Договори оренди нерухомості та прокату автомобілів;
• Договори надання послуг/виконання робіт;
• Договори поставки;
• Договори позики та складання розписки;
• Договори підряду
• Договори вантажного перевезення;
• Шлюбні договори для новостворених сімей;
• Для ІТ-компаній ми можемо запропонувати:
• Договори NDA та NCA;
• Авторські договори;
Договори між ФОП-працівником та ІТ- компанією;
Договори про продаж часток у статутному капіталі;
Та інші.

Податкове планування діяльності компаній у Львові

Розробка податкового планування є дуже важливою початковою складовою діяльності будь-якої компанії та її основою в подальшій діяльності.
Створення системи податкового планування юристом Semeriak law firm полягає у:

• Визначення виду компанії та її діяльності;
• Розрахунку середньомісячного та квартального доходу компанії;
• Визначення кількості штату працівників;
• Створення декількох суб’єктів господарювання, в тому числі ФОП на компанії;
• Оцінка ризиків та витрат компанії;
• Визначення оптимальної системи оподаткування для компанії, що є основним у податковому плануванні та залежить модель податкового планування;
• Оформлення працівників за трудовими договорами, договорами ЦПХ та надання послуг через працівників, які зареєстровані як ФОП;
• Оптимізація та переведення в готівку доходів компанії.

Взаємодія з органами державної влади

З моменту відкриття бізнесу та протягом всієї діяльності компанії взаємодія з органами державної влади є необхідною складовою, що полягає, наприклад у:
• Реєстрації бізнесу в державних реєстраторах та адміністраціях Львова;
• Поставки на облік як платника податків та вибору системи оподаткування;
• Реєстрації РРО та ПРРО у контролюючих органах;
• Отриманні ліцензії на діяльність, що підлягає ліцензуванню, наприклад: медична практика, продаж алкоголю та тютюну та інше;
• Отриманні різного роду дозволів, таких як: дозвіл на працевлаштування, дозвіл СЕС, дозвіл ДСНС, дозвіл на імміграцію;
• Отриманні витягів та довідок: довідки у податковій, довідки про несудимість у Львові, довідки переселенця, довідки з адміністрації та інше;
• Вирішенні проблем компанії перед контролюючими органами та представництво компанії у судах для захисту її інтересів;
• Взаємодія з посольствами та консульствами України та інших країн;
• Представництво з інших питань, коло яких не є вичерпним.

4.5/5 (8 відгуків)

    Залишаючі свої контактні дані, Ви погоджуєтеся з політикою конфіденційності