Реєстрація та супровід ТОВ у Львові
+380963098443 – Микола
✔ Термін виконання – 3 дні;
✔ Повний пакет документів для клієнта під ключ.
Порядок реєстрації ТОВ
Для того, щоб створити товариство з обмеженою відповідальністі потрібно розбити цей процес на декілька етапів: попереднє обговорення з юристом вимог клієнта до майбутнього ТОВ, підготовка документів юристом, реєстрація ТОВ, збір документів. Детальніше про кожен етап.
- Етап підготовки. Також цей етап ще називають етапом консультації та узгоджень, де клієнт з юристом обговорють наступні дії: назву товариства (українською та англійською за бажанням), перлік засновників та розмір їх долі у товаристві, вибір директора, види діяльності ТОВ;
- Етап оформлення документів. На даному етапі юрист готує пакет документів для державної реєстрації , що включає: статут товариства, рішення засновників про заснування товариства, заява на державну реєстрацію, структура власності товариства;
- Етап підпису документів та реєстрації ТОВ. Даний етап передбачає підписування всіх вищезазначених документів у нотаріуса та реєстрація вашого товариства у державного реєстратора для внесення у реєстр;
- Етап отримання документів. Після державної реєстрації наш юрист самостійно збирає усі документи у державного реєстратора (виписка та витяг про державну реєстрації), податкової про реєстрацію ТОВ як платника податків (загальна система 18% або спрощена на єдиному податку 5 %) та відомості із органів статистики.
- Виготовлення печатки товариства. Після державної реєстрації допоможе виготовити печатку товариства для посвідчення різного роду документів товариства.
Загальний процес реєстрації товариства з обмеженою відповідальністю займає від 3 до 7 робочих днів після чого клієнт отримує весь пакет документів на ТОВ та може здійснювати свою діяльність.
Також пропонуємо нижче ознайомитися з послугами супроводу компаній.
Юрист по договорах у Львові
Письмовий договір – це найкращий спосіб легалізувати відносини з контрагентом та закріпити їх юридично. Підписання договору – це процес, який складається з декілька етапів і на кожному з них юрист Semeriak law firm є максимально уважним та використовує напрацьовані конструкції для того, щоб ефективно відстояти позицію клієнта, запобігти можливих ризиків втрати активів та захистити від недобросовісного контрагента на етапі підписання договору. Юрист з договірного права Semeriak law firm без зайвих турбот зможе:
• Визначити вид договору, який краще укласти;
• Перевірити контрагента, надати його історію, дослідити проблемні аспекти діяльності контрагента та визначити можливі ризики;
• Дослідити договір та надасть консультацію щодо небажаних або небезпечних умов договору;
• Редагувати договір на користь клієнта для максимальної вигоди для нього;
• Створити з нуля шаблон договору;
• Буде присутнім на підписані угоди для максимального комфорту клієнта та безпечності угоди;
• Допоможе розірвати договір;
• Надасть консультацію клієнту щодо стягнення заборгованості за договором та захистить інтереси клієнта.
Договори для наших клієнтів:
• Договори з нерухомістю;
• Договори оренди нерухомості та прокату автомобілів;
• Договори надання послуг/виконання робіт;
• Договори поставки;
• Договори позики та складання розписки;
• Договори підряду
• Договори вантажного перевезення;
• Шлюбні договори для новостворених сімей;
• Для ІТ-компаній ми можемо запропонувати:
• Договори NDA та NCA;
• Авторські договори;
Договори між ФОП-працівником та ІТ- компанією;
Договори про продаж часток у статутному капіталі;
Та інші.
Податкове планування діяльності компаній у Львові
Розробка податкового планування є дуже важливою початковою складовою діяльності будь-якої компанії та її основою в подальшій діяльності.
Створення системи податкового планування юристом Semeriak law firm полягає у:
• Визначення виду компанії та її діяльності;
• Розрахунку середньомісячного та квартального доходу компанії;
• Визначення кількості штату працівників;
• Створення декількох суб’єктів господарювання, в тому числі ФОП на компанії;
• Оцінка ризиків та витрат компанії;
• Визначення оптимальної системи оподаткування для компанії, що є основним у податковому плануванні та залежить модель податкового планування;
• Оформлення працівників за трудовими договорами, договорами ЦПХ та надання послуг через працівників, які зареєстровані як ФОП;
• Оптимізація та переведення в готівку доходів компанії.
Взаємодія з органами державної влади
З моменту відкриття бізнесу та протягом всієї діяльності компанії взаємодія з органами державної влади є необхідною складовою, що полягає, наприклад у:
• Реєстрації бізнесу в державних реєстраторах та адміністраціях Львова;
• Поставки на облік як платника податків та вибору системи оподаткування;
• Реєстрації РРО та ПРРО у контролюючих органах;
• Отриманні ліцензії на діяльність, що підлягає ліцензуванню, наприклад: медична практика, продаж алкоголю та тютюну та інше;
• Отриманні різного роду дозволів, таких як: дозвіл на працевлаштування, дозвіл СЕС, дозвіл ДСНС, дозвіл на імміграцію;
• Отриманні витягів та довідок: довідки у податковій, довідки про несудимість у Львові, довідки переселенця, довідки з адміністрації та інше;
• Вирішенні проблем компанії перед контролюючими органами та представництво компанії у судах для захисту її інтересів;
• Взаємодія з посольствами та консульствами України та інших країн;
• Представництво з інших питань, коло яких не є вичерпним.